Va morir fent senyals de fum



A l'estiu, molta aigua, sifó amb llimona i un ventall.

Ahir, de cop i volta el ventilador que em permet estar una estona davant de l'ordinador, va començar a fumejar. Va tenir una bona mort i la seva companyia m'ha durat gairebé com la vida d'un gos. No està malament.
L'aire condicionat amb prou feines es nota a la cambra on tinc la "comprostitutadora". Però és que, a més, no sé per què estranya raó al cap de poca estona d'estar en algun lloc amb aquest tipus de refrigeració (cinema, botiga, etc.) em comencen a fer mal les articulacions i no és poc dolor. Arriba a ser molt incòmode.
En fi, que ja tinc excusa per baixar a Girona. A cercar un substitut del ventilador. Si dura tant com l'anterior, potser (gairebé segur) resulta ser l'últim.

Per cert: Avui dia, pots trobar ventiladors que donen 20 decibels de soroll i un consum de 27 w. 

EDITAT: 9:50
A Girona avui és festiu (no ho recordava) i a més a més, la R11 está inhabilitada entre Caldes y Girona per incendi d'un comboi de mercaderies.... Merda!

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior